rumah aku

INFO TENTANG KERJAYA DAN KEJAYAAN SAYA

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH

SELAMAT DATANG

BERJAYALAH DI VEMMA .

PM SAYA UNTUK INFO

Selasa, 26 Jun 2012

meningkat dewasa =))

hari ini baru aku mula nak karang kisah2 aku . yayaya 


.. hari 26.06.2012 umur dah pun nak masok 19 .. walaweyh cepat sungguh masa berjalan , tapi peragai aku


tetap sama , hehe .. aku dah besar , dah boleh berdikari sudah , 4,5 tahun lagi dah boleh berumah tangga 


agaknya . heee . sapa la bakal istri aku yea nanti , cantek tak dya ? heee . apa laaa dia tengah buat sekarang 


ni yea , duk rumah tengok tv or dengan bf dya sekarang ?? entah laaa . tapi mudah mudahan dia baik , 


solehah , pandai jaga diri , dan bermaruah lagi , amin :) so end sampai sini sudah la , nanti2 free saya karang 


apa2 lagi yea . assalamualaikum dari mohd syauhir akmal =))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan